برگزاری هفدهمین جلسه هیأت امناء مرکز قلب و عروق شهید رجایی

۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۴ کد : ۵۲۸۹ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۹۳۵
برگزاری هفدهمین جلسه هیأت امناء مرکز قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی،هفدهمین جلسه هیأت امناء مرکز صبح روز دو شنبه پانزدهم بهمن ماه سال جاری با حضور اعضاء هیأت امناء ، رئیس مرکز ، نمایندگان معاونت های وزارت متبوع، اعضاء هیأت رئیسه و مدیران مرکز در سالن D برگزار گردید .

دکتر نوحی رئیس مرکز در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به مهمانان از آقای دکتر امین لو نماینده وزیر و دبیر مجامع هیأت امناء سابق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قدردانی به عمل آورد و از زحمات 56 ساله در سمت های مختلف به این نظام و ملت خدمات ارزشمندی ارائه نمودند تقدیر کرد . سپس دکتر نوحی در گزارشی به تشریح عملکرد مرکز در حوزه های مختلف به ویژه  حوزه های مالی ، بودجه ای ، اداری و درمانی پرداختند .

دکتر نجفی خواه نماینده وزیر و دبیر مجامع هیأت امنای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر نوحی رئیس و عملکرد پرسنل در جهت ارتقاء و پیشرفت روزافزون این مرکز افزود: سبک رضایتمندی بالا توسط این مرکز و همچنین گزارش حسابرسی مطلوب دستاورد مهمی است که با تلاش رئیس و تمامی کارکنان این مرکز محقق شده است .

دکتر دانش جعفری عضو هیأت امنای مرکز با اشاره به گزارش عملکرد مرکز و دستیابی به نتایج مطلوب را تبریک گفت و امیدوار شد:با توجه به جایگاه این مرکز در کشور و منطقه، ما در آینده شاهد پیشرفت هرچه بیشتر مرکز قلب و عروق شهید رجایی در زمینه های علمی و توسعه ای خواهیم بود.

 

علاقمندان می توانند تصاویر این جلسه را در لینک زیر مشاهده فرمایند:

هفدهمین جلسه هیأت امناء مرکز قلب و عروق شهید رجایی

 

رئیس دبیرخانه هیئت امناء: مهدی احمدی جهان

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس از: مجتبی غفوری

 


( ۲ )

نظر شما :