پیام رئیس و هیئت رئیسه مرکز به مناسبت روز جهانی مددکاری اجتماعی

۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۵ کد : ۵۳۵۲ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۴۴۲
پیام رئیس و هیئت رئیسه مرکز به مناسبت روز جهانی مددکاری اجتماعی

به گزارش واحد روابط عمومی، رئیس و هیئت رئیسه مرکز طی پیامی  روز ملی مددکاری اجتماعی مصادف با ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۸ و ۱۲ رجب ۱۴۴۰ است که به طور سنتی در سالروز میلاد امام علی علیه السلام برگزار می شود را به کلیه مددکاران گرامی بویژه  همکاران بخش مددکاری مرکز تبریک عرض نمودند .

بنا بر اعلام وبسایت فدراسیون بین المللی مددکاران اجتماعی (IFSW) روز جهانی مددکاری اجتماعی در سال آینده با شعار “ترویج اهمیت روابط انسانی” جشن گرفته خواهد شد.

روز جهانی مددکاری اجتماعی یک روز قراردادی بین مددکاران اجتماعی است که هر ساله در سومین سه شنبه ماه مارس (اسفند- فروردین) گرامی داشته می شود. مددکاران اجتماعی در این روز و بعضاً کل ماه مارس برنامه های نمادین را ترتیب می بینند تا مأموریت و رسالت حرفه مددکاری اجتماعی را یادآوری نمایند.

شعار این روز بر اساس دستورکار ۱۰ ساله مددکاری اجتماعی و توسعه اجتماعی است که سالهای گذشته با آیتمهای کلی ارتقاء شأن و کرامت انسانی و دو سال اخیر نیز با عنوان مددکاری اجتماعی و محیط زیست بوده و امسال و سال آینده که آخرین سال این دستور کار محسوب می شود بر اساس روابط بین انسانها و اهمیت آن پیش خواهد رفت.

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی


( ۱ )

نظر شما :