انعقاد تفاهمنامه آموزشی ، درمانی و پژوهشی بین مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی و مرکز قلب ناصریه کشور عراق

۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۶ کد : ۶۶۷۲ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۶۹۶
انعقاد تفاهمنامه آموزشی ، درمانی  و پژوهشی  بین مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی  و مرکز قلب ناصریه  کشور عراق

به گزارش روابط عمومی مرکز، در تاریخ هشتم آبان ماه سال جاری بین مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی و مرکز قلب ناصریه کشور عراق در زمینه های آموزشی، درمانی و پژوهشی تفاهم نامه ای منعقد گردید.

به دنبال عقد تفاهم نامه تعدادی از پزشکان و پرسنل بخش های مختلف آن مرکز جهت آشنایی با بخش های مشابه در مرکز آموزشی تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی از روز شنبه مورخ 29 آبان سال جاری  به مدت یک هفته در گروه های  مختلف در راستای رشته های تخصصی خود در این مرکز حضور خواهند داشت.

 

در این جلسه بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم از سوی دکتر نوحی رئبس مرکز ، دیگراعضای هیات رئیسه دکتر ملکی معاون پژوهشی، دکتر پیغمبری معاون آموزشی، دکتر غلامپور معاون درمان و دکتر صادقی معاون توسعه و مدیریت برنامه ریزی منابع به معرفی خود پرداختند. سپس دکتر حسینی مسئول بین المللی سازی آموزش در معاونت آموزشی مرکز به معرفی فعالیتهای گروههای مختلف آموزشی و دپارتمانهای مرکز پرداختند. تیم حاضر از سوی مرکز قلب ناصریه عراق نیز خود را معرفی نموده، پس از آن جهت آشنایی با شرایط آموزشی و درمانی هر کدام از بخش های مربوطه با همراهی مدیران گروه به بخش مربوطه ارجاع گردیده اند.

 

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس ها از : مجتبی غفوری - حامد لطفی


( ۷ )

نظر شما :