تجمع هیات رئیسه ، کارکنان و کادر درمان انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی در محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۰ کد : ۷۸۰۷ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۹۴۸
تجمع هیات رئیسه ، کارکنان و کادر درمان انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی در محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه برگزار شد.
تجمع هیات رئیسه ، کارکنان و کادر درمان انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی در محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

به گزارش روابط عمومی ،هیئت رئیسه به همراه کارکنان انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی  در محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهید و مجروح شدن تعداد زیادی از افراد غیر نظامی و زنان و کودکان مظلوم شده  و همچنین به شهادت رسیدن بیماران و کادر درمان بیمارستان را در پی داشته است،تجمع کردند و شعارهایی بر علیه رژیم صهیونیستی سر دادند و در انتها بیانیه ای را اعلام کردند.

 

بسمه تعالی

وَاقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ

سوره بقره/ 191

عمق پستی و رذالت حمله به بیمارستان المعمدانی نوار غزه توسط قاتلان و جانیان رژیم کودک‌کش و پلید صهیونیستی چنان تکان دهنده و غیر قابل تصور بود که جهان را در بهت و حیرت فرو برد و قلب‌های تمامی انسان‌ها را در سراسر جهان داغدار نمود‌. بروز این میزان خباثت و پلیدی توسط بد سرشت‌ترین موجود عالم که در کالبد انسان حلول کرده و ذره‌ای خوی انسانی در سرشت آلوده آن‌ها دیده نمی‌شود باعث خشم و نفرت ملت‌ها شد.

بی‌شک ادامه حیات و استمرار اعمال وحشیانه عاملان و بانیان این اقدام شرم‌آور و ضد بشری که در راس آن رژیم منفور امریکاست غیر قابل تحمل بوده و باید تمامی انسان‌ها در یک خیزش جهانی برای حذف این غده سرطانی اقدام و هرچه سریعتر این جرثومه نکبت را از دامان بشریت پاک نمایند.

هیات رئیسه ، کارکنان و کادر درمان انستیتو آموزشی ، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی همراه با سایر هموطنان بپاخاسته ایران اسلامی ، داغدار، عزادار و خونخواه برادران و خواهران و کودکان مظلوم فلسطینی هستند. و زخم این اقدام زشت و پلید وجودمان را لبریز ازخشم و کینه ساخته، با دل‌های خونین و بغضی آکنده با خشم و انتقام اعلام می نماییم که آماده هرگونه کمک رسانی به مردم مظلوم غزه هستیم.

 

علاقمندان می توانند تصاویر این تجمع را در لینک زیر مشاهده فرمایند:

تجمع کارکنان انستیتو آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی در محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

 

( ۱۰ )

نظر شما :