بازدید وزرای بهداشت تونس و تاجیکستان از انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۲ کد : ۸۰۰۷ خبر صفحه اول روابط عمومی اخبار اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۶۴
وزرای بهداشت تونس و تاجیکستان از انستیتو قلب و عروق شهید رجایی بازدید کردند.
بازدید وزرای بهداشت تونس و تاجیکستان از انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

 

به گزارش روابط عمومی ،در روز چهارشنبه 16 اسفند 1402، وزرای بهداشت تونس و تاجیکستان به همراه دکتر فرشیدی فر معاون بهداشت وزارت بهداشت ایران و دکتر نوحی رئیس و معاونین، از انستیتو قلب و عروق شهید رجایی بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر علی المرابط، وزیر بهداشت تونس، و دکتر جمال الدین عبداله زاده، وزیر بهداشت تاجیکستان، از بخش‌های مختلف انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، از جمله بخش‌های کت لب های قلب، تصویربرداری ،پزشکی هسته ای،نوتوانی قلب، و مراقبت‌های ویژه قلبی و کاردیوانکولوژی بازدید کردند.

دکتر نوحی در این بازدید، ضمن معرفی انستیتو قلب و عروق شهید رجایی به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز قلب و عروق در منطقه، به ارائه توضیحاتی در خصوص خدمات و دستاوردهای این مرکز پرداخت.

معاون وزیر بهداشت ایران همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با کشورهای تونس و تاجیکستان در زمینه‌های مختلف پزشکی، از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی، تأکید کرد.

دکتر علی المرابط، وزیر بهداشت تونس، نیز در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از حضور در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی، سطح خدمات و امکانات این مرکز را بسیار بالا ارزیابی کرد.

وزیر بهداشت تاجیکستان نیز با اشاره به سابقه همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های پزشکی، بر گسترش این همکاری‌ها در آینده تأکید کرد.

 

علاقمندان می توانند تصاویر این بازدید را در لینک زیر مشاهده فرمایند:

بازدید وزرای بهداشت تونس و تاجیکستان از انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

 

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشاننی

عکاس : حامد لطفی

فیلمبردار : مجتبی غفوری


( ۲ )

نظر شما :