کمپین سلامت با محوریت کبد چرب در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد

تعداد بازدید:۳۳۲
کمپین سلامت با محوریت کبد چرب در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.
کمپین سلامت با محوریت کبد چرب در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی،به مناسبت هفته سلامت، انستیتو قلب و عروق شهید رجایی اقدام به برگزاری کمپین سلامت با محوریت کبد چرب نموده است. این کمپین در تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 9 الی 13 در محل سالن B این انستیتو برگزار شد.

هدف از برگزاری این کمپین، افزایش آگاهی عمومی کادر درمان در مورد بیماری های کبد چرب، راه‌های پیشگیری از آن و روش‌های درمان آن بود.

در این کمپین که به همت دفتر پرستاری انستیتو برگزار شد، از اساتید مختلف جهت بالا بردن سطح سلامت در خصوص کبد چرب بهره برده شد.

در این کمپین یک روزه، در خصوص عوامل متعددی که در ابتلا به کبد چرب نقش دارند، از جمله چاقی و اضافه وزن، دیابت نوع دو، کلسترول بالا، مصرف الکل، استفاده از برخی داروها و غیره توضیحاتی ارائه شد.

همچنین در این کمپین مطرح شد که با تغییر سبک زندگی، می‌توان از ابتلا به کبد چرب پیشگیری کرد یا آن را درمان کرد. این تغییرات شامل موارد زیر است:

در این کمپین مطرح شد:با تغییر سبک زندگی، می‌توان از ابتلا به کبد چرب پیشگیری کرد یا آن را درمان کرد. این تغییرات شامل موارد زیر است:کاهش وزن،ورزش منظم،رژیم غذایی سالم، مصرف نکردن الکل،کنترل کلسترول

 

علاقمندان می توانند جهت مشاهده تصاویر بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

هفته سلامت، برگزاری کمپین سلامت با محوریت کبد چرب در انستیتو قلب و عروق شهید رجایی

 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس: حامد لطفی


( ۱ )

نظر شما :