مراحل پذیرش و ترخیص
پذیرش بیماران دارای وقت قبلی
- مراجعه بیمار به واحد پذیرش با دستور پزشک
- ارجاع بیمار (همراه با پرونده بستری در صورت وجود سابقه بستری) به کلینیک سلامت
- انجام اقدامات لازم جهت تشکیل پرونده در واحد پذیرش
- مراجعه بیمار به حسابداری
- بازگشت بیمار از حسابداری و اخذ رضایتنامه
- هماهنگی با بخش مورد نظر جهت اختصاص تخت
- انتقال بیمار به بخش
نحوه نوبتدهی جهت پذیرش بستری
- مراجعه بیمار به واحد پذیرش با دستور پزشکان مرکز
- هماهنگی با واحد مربوطه جهت تهیه Device در صورت نیاز
- تعیین نوبت بستری در اولین نوبت موجود
- تحویل برگه بستری نوبت داده شده به بیمار جهت مراجعه در روز بستری
مدارک لازم جهت بستری بیماران
- برگه دستور بستری پزشک معالج
- شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه
- معرفینامه بیمه تکمیلی جهت ارائه به واحد حسابداری
- در پذیرش بیماران زیر ۱۸ سال حضور پدر یا قیم قانونی به همراه شناسنامه
- همراه داشتن ودیعه لازم که در زمان نوبتدهی به بیمار اطلاع داده شده است
اطلاعات لازم جهت پذیرش بیمار
- پس از اختصاص تخت و پایان فرآیند پذیرش و تأیید مالی، بیمار به بخش مربوطه منتقل میشود.
- مطالعه و کنترل اطلاعات مندرج در برگه پذیرش و دستبند شناسایی بیمار توسط بیماران محترم یا همراهان ایشان به منظور تأیید صحت اطلاعات الزامی است.
- میزان مبالغی که پس از پذیرش از بیماران محترم دریافت میشود، فقط پیشپرداخت بوده و میزان کامل هزینهها توسط واحد ترخیص اعلام میگردد.
- برگه راهنمای هزینههای بیمارستان در زمان پذیرش توسط همکاران واحد به بیماران محترم ارائه خواهد شد.
- ورود کودکان زیر ۱۴ سال به بخش بستری در ساعت ملاقات ممنوع میباشد.